dinsdag 24 april 2012

Flockfolie

Ik kreeg een geboortekaartje (zo'n schoon kaartje!):


en ik wist het meteen, dit zou een flockfolie projectje worden. Mijn allereerste.

Het idee zit dan al in mijn hoofd en dan blijft het borrelen tot dat T-shirtje af is.
Aangezien ik wat in tijdsnood raakte en ik dan geen permanent marker in de buurt had, was het even stressen. Maar flockfolie is zo de max! Zeker voor herhaling vatbaar!

Hieronder het resultaat. Ik hoop dat de kleine Jenne er blij mee is.




En na een dagje Van Katoen, had ik er helemaal zin in.
Daan tekende zelf een krab na, die onder luid gejoel op zijn T-shirt werd gezet. Ik heb zo het gevoel dat er nog zullen volgen...






Aangezien het voor de moment weer babyboom is, maakte ik ook nog volgende T-shirtjes (met zeefdruk dan)






 Nu moeten ze alleen nog bij de juiste baby's geraken....


Wat vind je van mijn leuke nieuwe Rendier-stempel?







2 opmerkingen:

  1. katrien vandepitte24 april 2012 om 11:53

    amaai elke!!! schoon dinges! dikke duim, enne, daan is ook een echt tekentalent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanaf nu laat ik Daan de tekeningen maken....

    BeantwoordenVerwijderen